неделя, 21 декември 2014 г.

Desire

- Да те пробвам на белот ? - казвам.
- Ааа не. Да не съм чул! Не, не. Пак ще се скараме. По-добре не.

Не обича да го бия. Не обича да се хиля самодоволно. Казва, че се дразни до такава степен, че не може да се контролира. Аз пък се възбуждам като ми се дразни. Изпитвам цял масаж по егото си и искам само да се притисна в него и да го подразня още малко. Искам да ме накаже за това, че съм го ядосала.
Чувствам го като фетиш, който имам нужда да разлея по телата ни и да се отнеса там, където само той може да ме изпрати като ме докосне. И проникне.

- На гол покер съм навит, ама белот, не.
- На покер срещу крупие ? Самоубиец си. 
- И в двата случая печеля. Дали ти или аз ще те съблека първи... нито един от нас няма да се сдържи.
- Аз ще издържа повече от теб.
- Възможно е. Но финала е ясен. 

И всъщност знам ли аз колко ще издържа. За да го дразня, запаля, провокирам, преди да изгоря. И всичко това само защото имам нужда от пожар. 

Изпраща ми моя снимка... "мммм ням, ням".
- Еййй! Не си ли я изтрил ?
- Мне. Няма и да я изтрия.

Разбира се, че няма.
Да ме желаеш ти желая!
:*