понеделник, 15 септември 2014 г.

take me

Той е женкар. И ме привличаше.
Естествено всяка женска е привлечена от непукист. Как може тя да е толкова яка, пък на него да му е все едно и да се заглежда по още няколко момичета ??? (Ще разваля историята...)

Иска ме от около 2 години. Първата бях обвързана и не му обръщах внимание. Втората не ми беше до мъже. Не бе, имах и други причини да му се дърпам. Държеше се неуважително и няма как да стане. Колкото и да ме кефи. Тва за мен вече е мега леко преживяване. За преглъщането на желанието по тъпаци говоря. 

Сега вълната е друга. Искам да ми причини всичко, за което ми говори през цялото тва време. Само като си представя желанието му, полудявам. Харесва ми да им се правя, пък те да искат, искат. 

Бяхме на почивка заедно и се опитваше да ме сгащи в някой ъгъл. Все му бягах. Ама като седнех до него в заведение ме подхващаше между кръста и дупето по един особен начин, който караше тялото ми да изтръпва и не протестирах. 

Хареса ми как сервитьорката раздаде меню за всеки на масата, а на нас ни остави едно. И ми вика нашия: Тая си помисли, че сме гаджета. Аз само се ухилих. Готино, кво. 

Още ме иска. Променил се е. Друго мисли. И аз го искам, като преди. Само че вече не ме интересуват някои работи. 

Спа при мен една вечер. Не ме бутна. На сутринта се опита, ама не му дадох. Беше яко. Това, което е имал с мен не го е имал с 90% от момичетата, с които е бил. А той е бил с МНОГО момичета. Той го казва. Пък и аз го виждам. 

Бях му оставила белег от зъбите си. На рамото. Тва докато се опитва да ме приклещи и да ме опипа. Аз се бях събудила преди него и много ме изкефи как ме погледна сънено. Прииска ми се да го целуна. 

По някакъв начин насити малка част от близостта, която ми липсваше. Не исках секс. 
А сега... ако ме притисне пак в стената, направо ще му скоча. Не съжалявам. Ще го опитам. 
Той не ме е виждал в такава светлина. Много ще се изненада от промяната в погледа ми. 

Искам да запомни мръсното ми изражение и да се пристрасти.