неделя, 7 септември 2014 г.

No va más!

На интервю за "работа" съм през ранната пролет, когато вече не беше нужно да съм навлечена като ескимос и ми стигаше само тънкото пролетно якенце. Връзваше се с ботите. Косата ми стоеше някак ефирно красива и бях сложила лек грим, колкото да подчертая очите и устните си. 

Имах това предчувствие, че интервюиращият ще е мъж. Не знаех обаче колко ще е симпатичен. 

Не се срамувах и в общи линии бях доста спокойна, даже бих казала, че бях по-отпусната, отколкото трябва някой да си позволява на интервю. Само на моменти леко се изнервях и се плъзваше по лицето ми онова притеснение, което кара акцентът ми да личи повече от обикновено. 

Като зарежем всичко това, още тогава го гледах продължително в очите докато му говорех и му се усмихвах с най-широката си усмивка. И той ме гледаше и сега като се замисля, може да е бил опит да ми се наложи с поглед, на който аз издържах без да трепна. Даже му го върнах. Тогава, докато говорих и се гледахме, аз се чудех какво ли си мисли. Не ме гледаше само като интервюиращ, имаше и нещо друго в погледа му. Мисля, че не слушаше какво му говоря. 

След около месец подготовки и попълване на документи, започна курса по обучението. Ще се специализирам като крупие на една от игрите. Той ми е учител. Нямам представа на колко е години, ама изглежда доста секси. Изпитваше ме винаги първа. Харесваше му да ме изнервя. Закачаше се. 

Главата ми работеше. В друга посока обаче. Опитвах се да вложа цялата си концентрация в нещата, които ми обяснява, а не можех. Е, исках да му се докажа. Той ме харесва. Харесва ме като крупие или поне това дава да се разбере докато ми съобщава оценката. Харесва му, че работя с елегантност в движенията. Аз обаче усещам и друго. 

Ако погледна към него (не)случайно, хващам погледа му, понякога усмивката му. Естествено и двамата се държим професионално, защото той не иска да рискува работата си, а аз искам да бъда назначена защото се справям добре и се уча бързо, а не поради други причини. 

Един ден ще сме колеги. Ново двайсе' в сексуалните ми фантазии е да го правим на рулетката. Искам пак да ме изпита. 

Нека види и другата ми елегантност в малко по-различните ми движения.