четвъртък, 11 септември 2014 г.

Сродна, сексуална душа

Невъзможно е да не си спомням, при положение, че от няколко метра разтояние се усещаше между нас едно неустоимо животинско привличане, което можеше да се разреже с нож, също като напрежението. 

Нещо все го дразни. Мен също. ТОЙ. Как може да е толкова добър в леглото ? Той е доказателство, че сексът е една добра основа за опит за връзка. Но не е всичко. Явно има хора, които са само това - един добър секс, който да съжаляваш, че не може да е нещо повече. 

Не, не да съжаляваш. ДА УМИРАШ ОТ ЯД, че този нагъл идиот е в състояние да те прати в небесата, да си зависима от него, да го искаш по-дълбоко в себе си, отколкото е възможно, а всичко друго да е хаос и опит за нагаждане. Някакво. 

Чакай, как го описа тя... Като една сродна, сексуална душа. (Оле, тва със сродната, сексуална душа много яко звучи!). Еми да, такъв е. 

Още помня всяко едно негово движение. Т.е усещане от движенията му, защото няма как да си спомня нещо друго бидейки в небесата. Мале, пръскам с романтика. 

Представям си изнервената му физиономия от това, че аз съм добра. От това, че аз ЗНАМ, че съм добра и не пропускам възможност да му го (на чист български) НАВРЪ в лицето. Изхитрил се е. Той също знае, че е добър и не само това. Той е сигурен, че с ? няма как да ми е било по-хубаво. Еба си нагляра. Айде да не знае толкова! И двамата знаем, че е така. Ама си е дразнещо да те дразнят по този дразнещ начин!! 

Както се казва, с моите камъни, по моята глава. 
Естествено, при мен трябва всичко да е сложно. 
Не е много яко някой да ти действа като дрога. Тва... години да минат все същата. Няма отърване. 

Искам по-силна дрога моля! По възможност от друг дилър.