събота, 7 декември 2013 г.

Секс!

Защо не може сексът да е по-... лесен ако напиша ще е зверски тъпо. Всички се оплакват, че всички са лесни. Аз се оплаквам, че мъжете са лесни. Сигурно и други женски се оплакват. Мъжете се оплакват, че ние сме лесни... Само сексът не е лесен !!!

Да! Уж не искаме филми, не искаме излишни драми и простотии, а после питаме защо всички са лесни ?! Лесни сме. Тва не значи, че и сексът ще бъде. ЗАЩО трябва да съм длъжна или някой да ми е длъжен, след като аз искам само секс или той иска само секс. Без да искам !!! Не искам наистина...

Не знам защо искам да съм сигурна в този някой, който липсва от.. половин година. Да, не може да си легна с първия срещнат. Може де, ама не искам. Защо трябва първо да съм сигурна в тоя човек, след като не искам нищо повече от него ?

Знам, знам, знам. Не искам пак да ме използват, не искам да се чувствам като проститутка. Не мога да поставям правилно тези само-секс граници... и НЕ МОГА!


Искам някой на моята вълна.