събота, 12 октомври 2013 г.

Едно друго аз

искам те
"нежна и щедра, тази вечер - тъмнокоса"

остави сутрешното желание за животински секс,

като съм щастлива съм дете, пръскам нежност и искам просто да отместиш косата от лицето ми, да ти се гуша като коте и да ти правя мили очички

енергия 

от онази в онзи миг, когато се засилвам срещу теб и ти скачам на конче, ама отпред
тогава, когато детското изчезва, за да се превърне в мръсно, страстно и перверзно.. 

свобода

да чувствам лекота, подобна на двете дръпки марихуана, ама без марихуаната
да чувствам комфорт, все едно съм в любимите си кецове, по мой си начин секси, в черно-бялата ми рокля
да искам да припкам като след няколко ред була, да се смея с глас, на високи децибели, със светещи очи и тъмнокоса

искам те

"ласка като песен в моето сърце ще нося... "