петък, 13 септември 2013 г.

Amigo...

"Скъпа, преди да пораснеш трябва да се влюбиш 3 пъти.
Веднъж, да се влюбиш в най-добрия си приятел, съсипвайки приятелството ви завинаги. Това ще ти покаже истинските приятели и тънката линия между приятелство и нещо повече. *...* 
Ще разбереш, че хората на които им пука за теб, всъщност са единствените, които си наранил. "

Прочетох това и изведнъж ми се дорева.
Просто така ми се насълзиха очите, защото си спомних. 
Спомням си "Кристияна, влюбен съм в теб"
и си спомням, че го няма когато се нуждая от него. 

А най-вероятно не иска да слуша за други. 
Или по-вероятно не му пука. 
Вероятно говори, че съм друга, че съм се променила
и не осъзнава, че той си го направи. 

Уморена съм да съм след него. А миналото ме гони, за да ми каже нещо. 
И чакам да чуя. 

Боли ме егото. Много.

I'm givin' free hugs. And I need one.