понеделник, 27 август 2012 г.

Морето!

Почивка на българското черноморие. Само тук мога да усетя онази тръпка от това да съм с хубави хора на хубаво място. В България.

Първи ден:

Тръгнахме в 5 сутринта от Трявна, спирахме в Айтос да пием кафе, а после в Бургас, за да вземем пиене от Carrefour. После потеглихме към Ахтопол. Първото ми впечатление за квартирата беше "Ъъ, сериозно ли ?", ама се оказа, че стаите са големи и хубави.  Имахме си и тераса.

Всеки си взе един бърз душ, обухме банските, грабнахме кърпите и айде, на плаж. Преди това се отбихме да хапнем. Гьозлеме. Запътихме се към плажа, който се оказа доста голям и чист, с кристално чиста вода. Посмяхме се на "Цици има по целия плаж, пици има само при нас".

Вечеря в Синеморец, "Шопска среща". Бяха ни запазили доста хубава маса, сложена на лодка. Храната беше хубава. Прибрахме се наситени, уморени и готови за следващия ден.

Втори ден:

Закуска. Гьозлеме. И на плаж Силистар край Синеморец. Красота. Червен флаг, големи вълни и забава в морето. Стари познати. Още през деня се предусещаше, че този ден ще е най-най-забавния, изцеждащ само позитивни емоции.

(Обяда го пропускаме, прибирахме се все преди вечеря ;д)

Вечеря в квартирата, пийване в квартирата, контене за плажния Най-клуб с гост Илиян :D

Маса за четирима. Уиски Jameson с Red Bull и много, много танци. Шоуто беше пълно. Евала на пича, който предложи брак на любимата си пред цялата дискотека, паднал церемонно на колене.. И горчиво !
Сервитьорката ни беше симпатично момиче, което по-късно придърпахме в нашата компания. Наздравици, ликьори, дивеене по дансинга..

Прибрахме се сутринта, ядохме Ахтополки, слизахме по разни пътеки край един залив да чакаме изгрева (който така и не дочакахме, понеже ни стана студено..)

В квартирата: спор за одеалото. Аз и Денислав. "Дай ми одеалото, че ми е студено" - "Вижте я тазии иска да ми вземе затопленото одеало.. Изчезни !!" Още няколко минути спор и се отказах. Отидохме със съквартирантката в друга свободна стая, да потърсим одеало. Не видях стъпалцето и стъпих на ръба, а после се оказах на колене на пода като се сдържах да не избухна в истеричен смях.

Легнах си доста уморена и се събудих след три чàса, умирайки от жега (ама то с тва одеало..) и умирайки от... жажда. Ставах и лягах няколко пъти.

Плана за третият ден беше плаж в Царево, по-точно Арапя. Стояхме малко и решихме да се върнем в Ахтопол, на по-чисто. По пътя спряхме между Царево и Ахтопол, на едно скалисто заливче. Уникална красота, бистра вода, красиви водорасли. Рай.

Не ми се тръгваше, ама потеглихме към Ахтопол и откарахме на плажа пак до вечерта.

Вечеряхме в много хубав летен ресторант, с доста приятна атмосфера и богати блюда. Зелена салата с риба тон. Пиле по мексикански, Рибен сач, тиквички, картофки... Вкусотия.

След вечеря - разходка из града, до кея, по центъра.. до квартирата. Стояхме за последно на терасата с по мента и спрайт в ръка и припомняне на всеки един хубав момент от почивката.

Не мога да се оплача. Беше страхотно и.. ИСКАМ ПАААК !!

Нямам търпение да получа снимките.