петък, 17 август 2012 г.

А ти ? Чувстваш ли се свободен ?

Аз да. Чувствам се свободно обвързана. Чувствам лекота и спокойствие, че мога да споделя всичко, без отсреща да ми вдигат скандали, без да се налага да отговарям на дразнещите въпроси: кога, къде, с КОЙ, защо не ми каза и т.н. Няма ги фасоните, няма ги излишните спорове, а сигурно би трябвало да ги има, след като сме на разстояние за месец и половина (който все повече набира скорост и малко му остава да отлети). Нямам търпение. 

Когато го попитах дали се чувства свободен, въпросът му беше "В какъв смисъл ?" и след като му обясних, отговорът му беше "Мда. Така се чувствам." И усмивка. 


Радвам се, че двамата приемаме нещата еднакво. За първи път не чувствам да давам повече без да получавам достатъчно. И за първи път не се чувствам гузна, че давам по-малко, отколкото получавам. 


Понякога това ме плаши и се чудя докъде ще ни отведе, а отговора на този въпрос може да ни го даде само времето. 


Хубаво е, че оставяме нещата просто да вървят и да се случват, без ние да им се месим. Приехме изпита да сме "разделени" за известно време и ще видим оценката когато се прибера. 


Дали ще е наслада или горчилка... ако не някой друг, то скъпото ми блогче със сигурност ще разбере. 


(Или не, ако съм прекалено заета да се наслаждавам) 

:)