четвъртък, 29 септември 2011 г.

Пожелания

Минаха няколко дни от рожденният ми ден, а още препрочитам пожеланията. Просто така, да се развеселя. Първо мислех да ги публикувам всички, ама са толкова много, че няма да ми стигне мястото. Избрала съм си две от много други прекрасни пожелания, които ми се иска да запазя и да си ги припомням по-често. Искрено благодаря за тези пожелания, понеже ме докоснаха и ме направиха много щастлива.


Flame: "Честит рожден ден, тук на най-красивата девойка! Като я гледаш, по-гореща е от французойка, по-красива е от водопад и от дъга в небето... и откроява се кат' нарцис сред безброй кокичета в полето! Тя носи звучното си име Кристияна... във малкото моменти аз когато съм я срещал, помня я засмяна... след всяка среща с нея се чувствам зареден... желая ти огромно щастие и Честит Рожден от мене Ден! @-<<<<&=--------- "


Бати: "Лапееее,честит рожден ден :) Пожелавам ти много здраве и цяяяялото щастие на света,защото си от малкото,които го заслужават :) Много положителни емоции за напред и късмет във всичко.....и повече да се усмихваш :) И много си те обичам ама ти си го знаеш :) Весело и мноооого пияно изкарване на празника и наздраве :) "


И от мама: